СКАРГИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

 

Ми прагнемо надавати продукцію найвищої якості та забезпечувати вас відмінним сервісом

Якщо у вас є зауваження, скарги або пропозиції щодо нашої продукції чи обслуговування, ми завжди готові вислухати та вирішити питання, яке вас турбує.

Як подати скаргу або пропозицію:

1. Контакт через електронну пошту:

Надішліть ваші зауваження або пропозиції на email: claims@galca.ua. У темі листа обов’язково зазначте, що це звернення щодо якості продукції або сервісу.

2. Телефонне звернення:

Ви можете зателефонувати на гарячу лінію за номером: (0 800) 603-111. Наші фахівці готові надати підтримку в робочі години.

3. Письмове звернення:

Ви також можете надіслати письмову скаргу на нашу адресу:

Львівська кавова фабрика “ГАЛКА”
вул. Заповітна, 1,
м. Львів, 79019,
Україна

Термін розгляду скарг:

Ми зобов’язуємося розглянути вашу скаргу або пропозицію протягом 14 робочих днів після її отримання та надати відповідь з детальним роз’ясненням або рішенням.

Ми вдячні за вашу зацікавленість у покращенні нашої продукції та сервісу.
Ваші пропозиції допомагають нам ставати кращими для вас!